Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2011 11:26 - Катарзис
Автор: oli4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1256 Коментари: 0 Гласове:
2



Тук съм!
Механични камбани разкъсват нощта.
Тук съм!
В черно, мрачна душа.
Тук съм!
Стъпки паважни, ръб тишина.
Тук съм!
Полегнала влага, чужда тъга.

Тук си!
Изтъкани лъжи, загубен навън.
Тук си!
Нещастен, самотно зъл.
Тук си!
Грях, болна насмешка.
Тук си!
Глупост човешка.

Тук си!
Химера, за мен отрицание.
Тук съм!
Гняв, за теб наказание.
Тук си!
Страдание, за мен престъпление.
Тук съм!
Ярост, за теб отмъщение.

Тук сме!
Преизподня, рай.
Тук сме!
Катарзис, край.




Тагове:   лични,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: oli4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 206418
Постинги: 135
Коментари: 65535
Гласове: 2119