Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2009 18:15 - Fly away from here!
Автор: oli4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1384 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 18.01.2010 07:07


Трябва да намеря начин,
да, не мога да чакам още един ден
нищо няма да се промени
ако останем тук.
Трябва да направим каквото се налага
защото всичко е в наши ръце.
Всички ние правим грешки,
да, но никога не е твърде късно да започнем отново...



И на мен ми се иска да отлетя от тук.
Да започна от начало, далече, там където са моите надежди и мечти. Там където всеки си знае мястото и не се опитва да надскочи себе си и възможностите си. Там където най-доброто за всички, ще е винаги над личното. Там където безумията са рядкост и не всяват ужас в дните. Там където това което мислиш и това което казваш са едно и също.
Някъде там...

Сбъркано ми е! Всичко ми е сбъркано - ДНКто, мозъка, времето, живота! Сигурно бъркам и планетата, и вселената.  Бъркам и себе си с друга! Бъркам и теб, с надежда да си по-добър, да си различен, не чак толкова себичен... Бъркам и с теб, моя надежда, че накрая, всичко, някак се подрежда!
Крепи ме, че преди да се оправиш, всичко се влошава! Или, че преди да на настъпи края, всичко, за малко се оправя... 





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - добра песен
26.08.2009 13:43
на добра група...какво да се каже повече за Аеросмит:)
А ако някой прекалява с илюзиите - проблема си е в нередовното взимане на медикаменти:)
Поздрави!
цитирай
2. oli4ka - :)))
26.08.2009 17:28
Добро отбелязване!
Хубава вечер, 0rth0d0x :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: oli4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 206461
Постинги: 135
Коментари: 65535
Гласове: 2119