Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2009 10:43 - Интернет революция
Автор: oli4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2340 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Как стигнахме до тук?" отварям с мъка едно око и си задавам същия въпрос. Как, по дяволите, стигнахме до тук? 
Завличам се с мъка до компа и се отпускам тежко на стола. Очите ми са затворени, но вече се опитвам да си въведа паролата. Оставям го да изчегърта софтуера и се нося към кухнята. На третата глътка кафе мозъка ми започва да дава признаци на функциониране. Облещвам се неразбиращо срещу заглавието "100% гарантиран оргазъм" и се чудя защо ли всички обясняват колко велики филтри срещу спам имат пощите им. Не бе, лошо няма, отваряш мейла и веднага получаваш оргазъм! Ей тъй, докато си седиш и се опитваш да си отвориш очите,  оргазъм за добро утро. За секунди се замислям дали да се върна в леглото и да кажа добро утро, но решавам, че момента не е подходящ. Все пак след три часа съм, съм неспособна да мисля, а какво остава да се движа. В момента в който успявам да разчистя пощенската си кутия, се появява нов майл, гарантиращ невероятно удължаване на пениса. Чудно ми е как ще ме накара да го прочета, като заглавието му веднага крещи СПАААААМ?! Трия, след него се появяват още 3. Тази сутрин мрежата се е наговорила срещу мен. То не са оргазми, удължавания, продукти за потентност, ми даже и няколко лотарии спечелих! Ей тъй от нищото. Едно цък и вече си задоволен богаташ. О, да! Не ме пропусна и любимото ми "измисли си желание и прати това на 20 души". Не бе хора, нямам си друга работа. Чакам с удоволствие някое такова съобщение, за да осмисли деня ми и да ме накара да кърша пръсти нервно дали ще ми се сбъдне великото желание.
Вече съм напълно будна и тихо вилнея, като хала наум. Влизам в скайп за някое бързо съобщение и изненада, поредния общ чат с поредното тъпо спам съобщение. Барабаня нервно с пръсти. Какво не е ясно в съобщението: "НЕ МИ ПРАЩАЙ СПАМ!!!"?
Да не почвам и с непоисканите търговски съобщения. Ми като са непоискани защо ме занимавате да обяснявам, че не ги искам?!? Вече ме хваща страх да използвам пощи, скайпове и от тоз род вестоносци.
Знам ли, утре мога да се събудя рус мъж с удължен,  еректирал член и 24-часов оргазъм, лотариен бог и без желания, защото всичките ще са се сбъднали на секундата, въртящ луда търговия!?! 
Ааа, как стигнахме до тук?


Тагове:   спам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sa6osladura - dear oli4ka
21.04.2009 11:45
eto tи мaлko cnaм и ot мeнe!
цитирай
2. beyondthevoid - Всичко зависи от email-а :)
21.04.2009 12:15
Оличка, аз получавам около 50 такива съобщения на ден, но всички влизат в папка спам. И нито едно писмо от тези, които искам да чета, не влиза в спам по погрешка. Просто при всяко влизане и с едно натискане и 60-70 писма изчезват :)
Относно Skype... еми подбирай абонатите си. Интернет не е вече добро място, където можеш да се запознаеш със СВЕСТНИ хора. Но все още е място, където можеш да комуникираш на километри разстояние с хората, които познаваш :)
цитирай
3. анонимен - Оличка!
21.04.2009 13:57
Ми има програмки, защитаващи от тая напаст! :)
Или виж тва:
http://intellectip.org/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=27

цитирай
4. oli4ka - *
22.04.2009 06:59
Ммм, да. Лошото е, че повечето ми пощи са on-line базирани. И ако си наглася филтрите както искам нищо няма да получа в пощата си. То, не че е болка за умиране :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: oli4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 206476
Постинги: 135
Коментари: 65535
Гласове: 2119